🚚 Fri Frakt över 499 SEK - Ny kund? 10% rabatt med WHALLY24 🚚

Kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Whally secure payments

FAQ

På denna sida samlar vi vanliga frågor och svar på dessa frågor som vi får in till vår kundservice.

Leverans

Hur mycket kostar frakten?

Frakten är endast 39 SEK inom Sverige. Ditt paket skickas med spårbart paket med PostNord.

Hur levereras mina varor?

Dina varor kommer levereras med PostNord varubrev. Det innebär att din försändelse är spårningsbar med ett kollinummer. PostNord levererar normalt hem till dig i brevlådan.

Hur lång tid tar leveransen?

Leveransen tar normalt 1-3 dagar inom Sverige. Inom Europa i övrigt tar det mellan 2-5 dagar.

Hur kan jag spåra mitt paket?

Ladda ner PostNords app till din mobiltelefon. Ditt paket kommer automatiskt registreras i din app.

Jag har skrivit fel adress - hur ändrar jag?

Om du kontaktar oss innan ditt paket har skickats kan vi ändra detta åt dig. Om ditt paket redan har skickats till en felaktig adress så kommer ditt paket komma i retur till oss och vi kontaktar dig då. 

Beställning

Jag vill ändra min beställning - hur gör jag?

Du kan kontakta oss så hjälper vi dig att göra de justeringar som du önskar.

Jag vill lägga till produkter till min beställning - hur gör jag?

Du kan kontakta oss så hjälper vi dig att göra de justeringar som du önskar. Du får då en faktura skickad till din epost för de produkter du lagt till.

Vilka betalsätt har ni?

Vi erbjuder kortbetalning med Visa/MasterCard, American express, Klarna Betala senare, Klarna betala direkt samt delbetalning genom Klarna. Vi kommer även snart erbjuda Swish mobilbetalning

Har du andra frågor? I så fall är du välkommen att kontakta oss.